امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

بهانه زندگی ما.....

امیرعلی در لباس حیوانات

1393/8/30 8:34
نویسنده : مامان
306 بازدید
اشتراک گذاری

اگه من آبی بودم 

آسمون نمیشدم

رنگ دریا میشدم 

یه دونه هشت پا میشدم

مامانم هشت تا جوراب میخرید برای من

هشت تا کفش هم میخرید بابای من برای پاهای من

برای دیدن بقیه عکس ها بر روی ادامه مطالب کلیک کنید.

اگه من قرمز بودم 

رنگ لاک خانوما نمیشدم

نمیرفتم یه گل لاله بشم 

دکمه پیراهن خاله بشم

میشدم یه کفش دوزک یا پینه دوز

کار میکردم شب و روز

 

 

اگه من زرد بودم 

رنگ موز نمیشدم

گل رز نمیشدم

جوجه اردک میشدم کواک کواک

دوست دارم روی آبا شنا کنم ماهیای قرمز و پیدا کنم

 

اگه قهوه ای بودم

رنگ نارگیل نبودم

فندوق و بادوم و آجیل نبودم

دوست دارم یه خرس باشم خیلی قوی

هر کسی تا منو دید داد بزنه وای یه خرس قهوه ای

پسندها (2)

نظرات (0)