امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

بهانه زندگی ما.....

اولین کلماتی که به زبان آوردم

1393/1/31 0:00
نویسنده : مامان
219 بازدید
اشتراک گذاری

اولین کلماتی که به زبان آوردم عبارت بودند از:

چی بود؟

کی بود؟

البته مدتی بعد کلمات دیگری مانند ماما و بابا رو نیز یاد گرفتم.

چون من یک انسان بسیار کنجکاو و دقیقی هستم باید این دو جمله رو خیلی زود یاد می گرفتم تا بهتر سر از همه چی در بیاورم.

اما الان که 1 سال و 3 ماه دارم میتونم بگم دد یعنی منو ببرین بیرون و انقدر جیغ و داد میکنم میگم دد تا یکی منو ببره از خونه بیرون مخصوصا که اگه لباس بیرون تن کسی ببینم که دیگه واویلا...

 

بعد به به هم بلدم . توپ رو میگم پ . جی جی . جوجو. آب هم آ .

 یاد گرفتم چشمم کجاست . گوشم کجاست . دستم کجاست . پایم کجاست.

 تلفن رو برمی دارم و میذارم رو گوشم و میگم الو.الو...

 

وقتی من میخوام مامانم  و بابام رو ماچ کنم دهنمو میذارم رو لپشون و فوت میکنم

به اسباب بازی میگم ابا. به حموم  هم مخفف کلمه آبازی که میشه آبا.

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)