امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

بهانه زندگی ما.....

8 ماه و نیمگی

1392/3/10 14:47
نویسنده : مامان
77 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی جونم امیدوارم بعدا نگی چه مامان تنبلی داشتم باور کن خیلی به ندرت وقت میکنم بیام و برات از این مطالب بذارم تو وبلاگت.

 

بذار کارایی رو که الان بلدی بنویسم تا بعدا یادم نرفته:

 

تو از خیلی قبل که یاد گرفتی بشینی فککنم از یه ماه پیش قشنگ خودت میشستی دیگه عزیزم.

الانم که 8 ماه و نیمته خیلی وروجک شدی و دوست داری یه جا رو بگیری و وایسی . مبل و دیوار و هر لبه ای رو بگیری و وایسی و به همه چی فوضولی کنی جیگر دلم.چشمک

 

چهار دست و پا انقدر قشنگ میری که نگو...از فوضولی هات یه کمی فیلم گرفتم خیلی بامزه شدی.

کلا همش من دارم قربونت میرم ولی یه جاهایی هم سختم میشه و اون این که همش باید بشینم کنارت و تکون نخورم تا تو کار خطرناکی نکنی و یا با سر و صورت نیوفتی دردت بیاد....گریه

 

به خاط همینم خیلی کم وقت میکنم بیام اینجا و برات یادگاری بنویسم عزیزم....قلب

niniweblog.com

 

 niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)