امیر علی امیر علی ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

بهانه زندگی ما.....

داشتم دق می کردم

1391/10/26 19:50
نویسنده : مامان
101 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی امروز که 5 ماه و 4 روزت بود یه اتفاق بد افتادگریه گذاشته بودمت رو تخته خودمون کههههههه البته خیلی از لبه تخت فاصله داشتی ها امااااا چه کنم که وروجک شدی دیگه رفتم لباسی که دستم بود رو اتاق بغل آویزون کنم که 1 دقیقه هم نشد اما برگشتم دیدم تو غلت زدی و یه کمم خودتو به جلو کشوندی و .......... افتادیگریه                  داشتم از ناراحتی سکته میکردم ولی چیز خاصی نشد بابا جون دکترتم گفت چیزی نیستش و من یه کم خیالم راحت شداسترسولی دیگه با خودم قرار گذاشتم شیش چشمی مواظبت باشم و از خدای بزرگم خواستم تا همون طوری که تو رو به من داد همون طوری هم مراقب سلامتیت باشهناراحت

 

 niniweblog.com                                                     niniweblog.com

 

 

 

                                    niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)